CRM, ERP, Mobilné aplikácie, E-commerce, Webové portály
Vývoj zákazkového softvéru
Bez softvérových nástrojov na podporu firemných procesov dnes už nedokáže fungovať žiadna firma. Pre efektívne riadenie firmy, pre správne rozhodnutia a pre kroky v nasledujúcom období slúžia softvérové nástroje. Programujeme ich na mieru podľa vašich požiadaviek.
Fázy vývoja zákazkového softvéru
Úvodný zber požiadaviek a ich analýza
Na začiatku celého procesu sa s vami porozprávame. Položíme vám množstvo otázok o firme, jej vývoji, pozrieme sa na dáta a ich doterajšie spracovanie. Všetky informácie dôkladne zanalyzujeme a zhodnotíme.
Koncepčný návrh riešenia
Po zanalyzovaní dát pripravíme koncepčný návrh riešenia. Ide o základné princípy a funkcionality, ktoré však zatiaľ do detailov nerozpracovávame.
Nezáväzná cenová ponuka
S koncepčným riešením prinesieme aj nezáväznú cenovú ponuku. V nej sú zatiaľ všeobecnejšie údaje. Výsledná cenová ponuka býva spravidla nižšia alebo sa odvíja od špecifických požiadaviek. Vždy hľadáme také riešenie, aby ste boli spokojní.
Tvorba technickej špecifikácie
Ak si spoločne odsúhlasíme cenovú ponuku, začneme pracovať na technickej špecifikácii. Zadefinujeme parametre softvéru a ďalšie náležitosti, ktoré následne premietneme do finálnej cenovej ponuky. Po jej akceptácii začneme s prípravou a programovaním softvéru.
Implementácia na vývojovom prostredí
V tejto fáze sa naplno venujeme vývoju softvéru. Implementujeme všetky vaše požiadavky a funkcionality. Počas implementácie máte prístup k vývojovej verzii, aby ste podľa potreby mohli do vývoja zasiahnuť a prípadne nasmerovať.
Akceptačné testovanie
Táto fáza je vo vašich rukách. Vo vývojovom prostredí si vyskúšate komplexnú prácu s naprogramovaným softvérom. Podľa vašich pripomienok potom rozvíjame rôzne funkcionality. Vysvetľujeme, ako sa jednotlivé súčasti softvéru používajú. Poskytneme vám technickú podporu, dozviete sa, ako čo funguje a ako sa správne používa.
Nasadenie do produkcie
Po absolvovaní akceptačnej fázy a doplnení požiadaviek nasadíme softvér do produkcie, t.j. na vami vybraný server alebo webhosting. V prípade potreby zabezpečíme migráciu dát zo starého prostredia a postaráme sa o plynulý prechod na nový softvér.
Intenzívna podpora po nasadení
Po nasadení ostrej verzie softvéru zostávame s vami dohodnutý čas v úzkom kontakte. Pre akékoľvek otázky a rady sme k dispozícii. Cieľom tejto fáza je, aby ste sa dokonale zžili so softvérom a naučili sa s bez problémov pracovať.
Dlhodobá podpora, rozvoj a údržba vývojového prostredia
Naša spolupráca sa odovzdaním softvéru nekončí. Naďalej poskytujeme podporu, venujeme sa rozvoju, inovácii a údržbe softvéru podľa vašich požiadaviek.
Ak sa chcete dozvedieť viac o dlhodobej podpore, kliknite sem.